تاثیرگذاری بر صدها نفر

طراحی پاورپوینت همایش و کنفرانس

ارائه در همایش و کنفرانس ها نیز معمولا توسط پاورپوینت انجام می پذیرد که به مانند سایر ارائه ها طراحی پاورپوینت همایش و کنفرانس نیز به نوبه خود دارای اهمیت فراوانی است. تفاوت اصلی این ارایه نسبت به سایر ارایه ها، تعداد مخاطبان است که ممکن است از چند ده نفر تا چند هزار نفر متغیر باشد که این موضوع خود چالش بسیار بزرگی است.  هر چند در بسیاری از همایش و کنفرانس ها، طراحی پاورپوینت ارایه براساس دستورالعمل و تمپلیت مشخصی انجام می شود که طراحی در این همایش و کنفرانس ها به سادگی قابل انجام است، اما در صورتی که چارچوب خاصی برای طراحی وجود نداشته باشد، چه معیارهایی را برای طراحی باید در نظر گرفت تا بهترین نتیجه بدست آید؟

ارایه مطلب در مقابل چشمان صدها و حتی هزاران نفر با سطح انتظارات مختلف کار ساده ای نیست و برای جلب رضایت اکثریت آنها می بایست معیارهای زیادی را در نظر بگیرید.

طراحی پاورپوینت کنفرانس و همایش
میانبر پیشرفت

الهام بخش باشید!

در طراحی پاورپوینت همایش و کنفرانس به صورت حرفه ای موضوع، محتوا، مخاطبان و ترسیم مسیر انتقال مطلب به صورت موثر و ماندگار، مهم ترین معیارهایی هستند که می بایست با دقت بررسی و پیاده سازی شوند تا در نهایت مخاطبان، با خاطره ای خوب و رضایت قلبی کامل از همایش یا کنفرانس یاد کنند. برای پیاده سازی موثر این چارچوب، مهم ترین عامل، مخاطبان هستند به نحوی که مطالب می بایست به طریقی انتخاب، خلاصه سازی و طراحی شوند که کاملا با نوع و سطح مخاطبان هم خوانی داشته باشد.

همچنین فراموش نکنید که در طراحی پاورپوینت همایش و کنفرانس، در برخی از اسلایدها مطالب را به نحوی بیان کنید که مخاطب را حتی برای ثانیه هایی دچار چالش کند تا همچنان همراه شما به عنوان ارایه کننده، مسیر ارایه را گم نکند.

ارایه ای در حضور صدها و شاید هزاران نفر، فرصتی استثنائی و در برخی مواقع میانبری منحصر به فرد برای پیشرفت است. حتی اگر یک سوم مخاطبان کاری را انجام دهند که هدف ارایه شما بوده است، موفقیت بزرگ به حساب می آید و می تواند مسیر کسب و کار شما را به سمت اهداف جدیدتری تغییر دهد.

بنابراین پاورپوینت به عنوان یک ابزار مکمل می تواند تاثیر انکارناپذیری در موفقیت شما داشته باشد.

مخاطبان ممکن است چیزی که شما می گویید را فراموش کنند، اما هرگز احساسی که شما در آنها ایجاد کرده اید را فراموش نمی کنند

حرفه ای و تاثیرگذار

با درنظرگیری اصول طراحی حرفه ای پاورپوینت همایش و کنفرانس، مخاطبان را آنطور که باید تحت تاثیر قرار دهید

خاص و خلاقانه

فراتر از یک ارایه ساده، متفاوت، خاص و خلاقانه؛ مسیر انتقال مطلب را ترسیم کنید.

با اعتماد به نفس ارایه کنید!

بهترین ابزار در دستان شماست، حالا با اعتماد به نفس و تمرکز کامل بهترین خود باشید

در زمان صرفه جویی کنید

با خیال آسوده کار را به تیمی بسپارید که بهترین را در اختیار شما قرار خواهد داد.

طراحی پرزنتیشن تخصص ماست

ما به شما کمک خواهیم کرد بهترین ارایه خود را تجربه کنید

مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات