طراحی پاورپوینت چند رسانه ای و مالتی مدیا

در طراحی پاورپوینت چند رسانه ای و مالتی مدیا تاکید بر استفاده از عکس، فیلم، صوت و قابلیت های خاص پاورپوینت است و در این نوع پاورپوینت ها معمولا انتقال مطلب از طریق ابزارهای چند رسانه ای و مدیا می باشد. با توجه به تاثیرگذاری بیشتر عکس و فیلم نسبت به متن، از قابلیت های پاورپوینت های چند رسانه ای و مالتی مدیا می توان در تمامی انواع پاورپوینت ها مانند پاورپوینت های پایان نامه، سمینار، ارائه درسی، آموزشی، تجاری و … به خوبی استفاده کرد.هر چند طراحی پاورپوینت چند رسانه ای با اهداف خاصی انجام می شود.

به طور مثال می توان به دوره های آموزشی در سامانه های الکترونیکی آموزش (LMS) اشاره کرد که نیازمند هماهنگی صوت، عکس، ویدیو، افکت ها و انیمیشن های مناسب است که در قالب خروجی ویژه ای منتشر خواهد شد. از طرفی می توان از قابلیت پاورپوینت های چند رسانه ای در ساخت کلیپ های مناسب برای شبکه های اجتماعی نیز استفاده کرد.

فراتر از محدودیت ها !

پاورپوینت های چند رسانه ای و مالتی مدیا سبکی متفاوت با ترکیب خلاقیت و قابلیت های خاص و متعدد پاورپوینت است

از جمله ویژگی های این نوع پاورپوینت ها جذابیت خاص و تاثیرگذاری متفاوت است چراکه متن در آنها حداقل است

گروه طراحی قلمو با تجربه چند ساله و انجام صدها پروژه موفق، با بهره گیری از دانش فنی و مهم تر از آن خلاقیت، به عنوان یک مشاور و طراح حرفه ای در کنار شماست

از پاورپوینت چند رسانه ای و مالتی مدیا چه زمانی باید استفاده کرد؟

پاسخ این سوال به نیاز و هدف شما از پرزنتیشن وابسته است. در صورتی که به دنبال یک پاورپوینت جذاب، پویا و خاص هستید و محتوای شما به حداقل متن وابسته است، پاورپوینت چند رسانه ای و مالتی مدیا گزینه ی مناسبی برای شماست. تلفیق رسانه ها مانند عکس، فیلم، صدا و … با قابلیت های گسترده و خاص پاورپوینت مانند افکت ها و موشن های ترکیبی و جذاب، مجموعه ای قدرتمند برای ارائه مطلب و انتقال پیام ایجاد می کند. 

امروزه نمی توان نقش و اهمیت روز افزون ابزارهای مالتی مدیا را نادیده گرفت. این نقش و اهمیت در ارائه مطلب و پرزنتیشن نیز جایگاه ویژه خود را داراست. قابلیت های پاورپوینت به گونه ای است که در پاورپوینت های چند رسانه ای و مالتی مدیا می توان موشن گرافیک های جذاب که با نرم افزارهای قدرتمندی مانند افترافکت طراحی می شوند را به نوعی شبیه سازی کرد. بنابراین با در نظرگیری خروجی های متنوع پاورپوینت، می توان آن را در برخی موارد جایگزینی نسبتا مناسب و مقرون به صرفه تر برای پروژه های پیشرفته گرافیکی و ویدیویی دانست.

مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

2 نظرات
کمالو
کمالو
7 سال گذشته

سلام خسته نباشید سایت شمارا از سایت پاور جی اف ایکس به این سایت هدایت شدم من یک پاورپوینت آموزشی آماده دارم ولی نمی توانم به صورت نیمه حرفه ای درست کنم نمونه طراحی پاورپوینت ارائه درسی هایتان خیلی جالب است چقدرمی گیرید اسلایدحرفه ای درست کنید