ارزش یک فرصت

طراحی رزومه حرفه ای

در کنار سایر خدمات طراحی پرزنتیشن، طراحی رزومه حرفه ای نیز به واسطه قابلیت استفاده از پاورپوینت و همچنین دسته بندی آن به عنوان نوعی از پرزنتیشن، ارایه می شود.
رزومه ، معرف و نماینده شما در موقعیت های شغلی و تحصیلی و اولین و مهم ترین گام برای ایجاد تاثیرگذاری و جذب کارفرما به منظور انتخاب برای مراحل بعدی است. امروزه با توجه به نسبت فرصت های شغلی به نیروهای متقاضی شغل، اهمیت یک رزومه حرفه ای کاملا مشخص است.

رزومه باید به طور واضح و مختصر مهارت ها و تجربیات مرتبط با نوع درخواست متقاضی را به خوبی نشان دهد. رزومه باید به گونه ای باشد که توجه کارفرما را جلب کند و او را به خواندن ادامه آن ترغیب کند. واضح است که در این چنین شرایطی طراحی رزومه حرفه ای با در نظرگیری تمامی عوامل تاثیرگذر و براساس جدیدترین ترندها و اصول طراحی رزومه اهمیتی چندبرابر پیدا می کند.
هر چند در حال حاضر سایت های رزومه ساز و قالب های آماده فراوانی وجود دارد، اما با توجه به برخی محدودیت های موجود در چنین سرویس هایی، می توان رزومه ای با طراحی کاملا اختصاصی و شخصی سازی شده براساس نیازها را در مقایسه با رزومه های نیمه آماده، همچنان برجسته و متمایز دانست.

طراحی رزومه حرفه ای
چند نکته

طراحی رزومه با پاورپوینت؟

در ابتدا شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ چرا پاورپوینت؟ گروه طراحی قلمو ضمن انجام طراحی رزومه حرفه ای در نرم افزارهای گرافیکی قدرتمند مانند فتوشاپ، طراحی رزومه در قالب پاورپوینت را به چند دلیل پیشنهاد می کند: انجام طراحی گرافیکی کاملا معادل با نرم افزارهای طراحی گرافیکی، ویرایش آسان تر، کاربری ساده تر، امکان ارایه در فرمت پاورپوینت و پی دی اف و مقرون به صرفه تر.

این دلایل برای بسیاری از افراد کافیست تا رزومه خود را در قالب پاورپوینت و در تعامل با سایر نرم افزارهای طراحی گرافیکی، طراحی کنند.

با توجه به اهمیت روز افزون داشتن یک رزومه به روز، مناسب و حرفه ای، طراحی رزومه حرفه ای استاندارد بسیار حیاتی و ضروری است چرا که به طور معمول در فعالیت های تجاری اولین قدم در امر بازاریابی و ایجاد ارتباطات جدید، ارایه رزومه ای مناسب و جذاب برای جلب نظر مخاطب است و در رزومه های شخصی نیز براساس نوع هدف، ارایه رزومه ای استاندارد و حرفه ای که بتواند در نگاه اول نظر کارفرما، استاد و ... را جلب کند بسیار مهم است.
بدین ترتیب، صرف ایجاد رزومه ای در کمترین زمان و با نازل ترین قیمت در برخی موارد می تواند به قیمت از دست رفتن یک فرصت طلایی تمام شود.

شما هرگز فرصت دوباره ای برای تاثیرگذاری در اولین نگاه پیدا نخواهید کرد!

ProfessionalIcon

حرفه ای و تاثیرگذار

با درنظرگیری به روزترین اصول طراحی رزومه حرفه ای ، مخاطبان را آنطور که باید تحت تاثیر قرار دهید

UniqueIcon

خاص و خلاقانه

فراتر از یک رزومه کلیشه ای، متفاوت از سایرین، خاص و خلاقانه

Self confidenceIcon

با اعتماد به نفس پیشروی کنید!

بهترین ابزار در دستان شماست، حالا با اعتماد به نفس و تمرکز کامل بهترین خود باشید

TimeSavingIcon

در زمان صرفه جویی کنید

با خیال آسوده کار را به تیمی بسپارید که بهترین را در اختیار شما قرار خواهد داد.

طراحی پرزنتیشن تخصص ماست

ما به شما کمک خواهیم کرد بهترین ارایه خود را تجربه کنید

مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

8 نظرات
trackback
دانلود مجموعه قالب پاورپوینت رزومه گروه طراحی قلمو
8 سال گذشته

[…] طراحی پاورپوینت رزومه […]

trackback
نمونه رزومه خلاقانه (1) گروه طراحی قلمو
8 سال گذشته

[…] جایگاه شغلی و یا تحصیلی ایفا کند. فراموش نکنید که امکان طراحی پاورپوینت رزومه با همین خلاقیت در گروه طراحی قلمو وجود دارد. بنابراین […]

trackback
نمونه رزومه خلاقانه (2) گروه طراحی قلمو
8 سال گذشته

[…] خاطر داشته باشید که امکان طراحی پاورپوینت رزومه با همین خلاقیت در گروه طراحی قلمو وجود دارد. بنابراین […]

trackback
نکات طلایی نوشتن رزومه کاری
8 سال گذشته

[…] به استفاده از پاورپوینت است. برای اطلاعات بیشتر به طراحی پاورپوینت رزومه مراجعه […]

trackback
اهمیت رزومه تحصیلی را فراموش نکنید
8 سال گذشته

[…] رزومه ای متقاوت و جذاب داشته باشید. بد نیست به قسمت طراحی پاورپوینت رزومه نگاهی […]

trackback
دانلود پاورپوینت نمونه رزومه کاری - گروه طراحی قلمو
8 سال گذشته

[…] جهت دانلود به صورت رایگان معرفی شده اند. همچنین در قسمت طراحی پاورپوینت رزومه به دلایل استفاده از پاورپوینت برای طراحی رزومه اشاره […]

mahsa
mahsa
8 سال گذشته

میشه رزومه خودمون رو بفرستیم و شما همون رو به صورت پاورپوینت طراحی کنید ؟ یعنی اطلاعاتش همون باشه؟ هزینش اینطوری فرق می کنه؟ مرسی