مطالب آموزشی

پرزی نکست (Prezi Next) : اولین ابزار پرزنتیشن با چرخه ای کامل

پرزی نکست Prezi Next

پرزی نکست (Prezi Next) : اولین ابزار پرزنتیشن با چرخه ای کامل

پرزی ، ابزار جدید پرزی نکست به عنوان اولین ابزار پرزنتیشن با چرخه ای کامل را معرفی کرد.

پرزی در سال 2009 با ایده ی بزرگ تغییر و توسعه پرزنتیشن ایجاد گردید. هدفی که در نهایت منجر به ارائه روشی نوین و متفاوت برای ارتباط موثرتر و کارآمد تر با مخاطبان گردید. حال بعد از گذشت 8 سال، پرزی  با معرفی پرزی نکست (Prezi Next) ماموریت خود را وارد مرحله ای جدید کرده است.

 

پرزی نکست (Prezi Next) چیست ؟

پرزی نکست پلتفروم جدید و قدرتمند پرزی است که با بهره گیری از بازخوردها و دیدگاه های بیش از 85 میلیون کاربر طراحی شده است. این ابزار در حال حاضر تنها پلتفرم پرزنتیشن با چرخه ای کامل است که به کاربران اجازه ساخت، ارائه و تحلیل پرزنتیشن های خود را می دهد. جامعه ی هدف پرزی نکست دارای محدودیت نیست و برای تمامی افراد، سازمان ها، شرکت ها و … طراحی شده است. مبنای اصلی طراحی پرزی نکست المان های داستان گویی پرزی است که با دیگر قابلیت های بصری، انعطاف پذیر و قالب های طراحی قابل ویرایش تلفیق شده است و به کاربران کمک می کند تا راحت تر از قبل پرزنتیشن های حرفه ای طراحی کنند.

پرزی نکست ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل که تا پیش از تنها برای تیم ها در دسترس بود را برای تمامی افراد اضافه کرده است و به کاربران اجازه می دهد تا براساس دیتاهای به هنگام، پرزنتیشن خود را بهبود بخشند.

 

برخی از قابلیت های پرزی نکست

این ابزار جدید براساس آخرین تکنولوژی های HTML5 ساخته شده است که در مراحل طراحی، ارائه و تجزیه و تحلیل پرزنتیشن دارای قابلیت های زیر است:

مرحله طراحی

ویرایشگر جدید: ویرایشگری کاملا جدید با کاربری آسان تر

ساختارهای هوشمند: کمک به ایجاد، تغییر و جا به جایی آسان تر اطلاعات در پرزنتیشن

قالب های طراحی شده: بیش از 100 قالب طراحی شده با امکان ویرایش و شخصی سازی

Create Prezi Next Ghalamo

مرحله ارائه

ارائه مکالمه ای: استفاده از تکنیک ثابت شده ی ارائه مکالمه ای (Conversational Presenting) و امکان جا به جایی از یک اسلاید به هر اسلاید دلخواه

استفاده از قابلیت زوم: ارائه اطلاعات با استفاده از قابلیت زوم در حین ارائه

Prezi Viewer برای دستگاه های اندروید و آی او اس: با استفاده از Prezi Viewer در هر کجا امکان ارائه وجود خواهد داشت.

مرحله تجزیه و تحلیل

پیگیری به هنگام مخاطبان: امکان بررسی تعداد و زمان مشاهده ی مخاطبان

اشتراک گذاری به هنگام: امکان بررسی افراد به اشتراک گذارنده ی پرزنتیشن و فرد دریافت کننده ی آن

بهینه سازی محتوا: با در دسترس بودن ابزارهای تجزیه و تحلیل پرزنتیشن، به خوبی می توان محتوا را براساس دیتا و بازخوردهای دریافت شده، بهینه کرد.

Analytics Prezi Next Ghalamo

بدون شک ابزار جدید پرزی، قدمی ضروری و مهم در ارتقاء این سرویس قدرتمند پرزنتیشن است که براساس نیازهای جدید کاربران طراحی و ارائه شده است و نشاندهنده ی جایگاه مهم پرزنتیشن در دنیای امروز است.

 

مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات